פיצוי על עיכוב טיסה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אורי

    נשלח ע"יאורי 11:36, 2 באוקטובר 2012

    טיסת צ'רטר של חברה ישראלית עוכבה בכ 8 שעות (בחזרה מחו"ל לארץ). הטיסה יצאה ב 18:50 במקום ב 10:55. את ההודעה על העיכוב קיבלנו בשדה התעופה אחרי המתנה ארוכה בתור של הצ'ק אין. בסופו של דבר עלינו על הטיסה המקורית המעוכבת. האם מגיע לנו פיצוי כספי כאשר: 1. עלינו על הטיסה המעוכבת (8 שעות גבולי). 2. החברה סיפקה לנו שובר לארוחה אבל סירבה לספק לנו שירותי תיקשורת כמתבקש בחוק. תודה

    השב
  • 09:04, 10 באוקטובר 2012

    שלום רב,

    לא נעים בכלל ומקומם מאד.
    ממליצה לפנות בכתב אל החברה ולתאר את המקרה תוך מתן פרטים מדוייקים. יש לדרוש פיצוי בגין עוגמת הנפש ואי עמידתם בתנאי החוק.
    ניתן בנוסף לפנות בתלונה אל המועצה הישראלית לצרכנות.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.