שאלה לגבי אחריות - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • גלי

    נשלח ע"יגלי 17:18, 10 באוקטובר 2012

    קניתי לפטופ עם 3 שנות אחריות, ולצערי אחרי מס' חודשים הוא נפל ונשבר. על המקרה הזה אין אחריות כמובן וביקשתי לתקן אותו בתשלום אצל החברה שמספקת את האחריות. נעניתי כי החברה תתקן לי את הלפטופ, אבל כל החלקים שיוחלפו במחשב מאבדים את האחריות שיש לי לעוד שנתיים וחצי. בתעודת האחריות לא מופיעה שום התייחסות למקרה כזה.. האם על החברה להמשיך לספק לי את האחריות עד תום 3 השנים אחרי התיקון שאותו אשלם?

    השב
  • 18:10, 18 באוקטובר 2012

    ערב טוב,

    מפנייתך לא ברור מה הם הרכיבים שהוחלפו/תוקנו ומה היקף האחריות ואילו חלקים ותקלות היא מקיפה.

    ממליצה למען הסר ספק לעיין בתעודת האחריות ולבקש מיצרן הבהרה בכתב אילו רכיבים כלולים במסגרת האחריות.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.