ניוד מספרים - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • ת.ש

    נשלח ע"ית.ש 13:03, 12 באוקטובר 2012

    שלום, אני לקוחת אורנג'. לפני מספר ימים חברת סלקום עשתה ניוד למספר שלי, העניקה אותו ללקוחה אחרת שלה ובכך למעשה ביטלה את המנוי שלי באורנג' ללא ידיעתי או אישורי. יצרתי קשר עם אורנג' ולאחר 36 שעות (!) ללא תקשורת, המספר חזר לרשותי. יומיים בלבד לאחר מכן, קיבלתי בשנית הודעה על כך שהמספר שלי הולך להתנייד לחברת סלקום בעוד כך וכך שעות. בשיחה עם נציגי סלקום, טלטלו אותי מאחד לשני עד שנציגה גסת רוח אמרה לי שמבחינתה, המספר הזה עכשיו של הלקוחה החדשה, ועל כן היא לא יכולה לעזור לי. וכך אני אהיה ללא דרך התקשרות עד יום ראשון, אז יסדרו את העניין נציגי אורנג'. אם העניין היה קורה רק פעם אחת, הייתי מבליגה. אבל פעמיים לעשות את אותה הטעות, לא להתנצל ולסרב לעזור?? אשמח לקבל ייעוץ על תביעה שאוכל להגיש. תודה.

    השב
  • 19:55, 18 באוקטובר 2012

    ערב טוב,

    אני מקווה שמאז שכתבת את ההודעה בעייתך נפתרה. אין ספק שמדובר במחדל של שתי החברות בעיקר של החברה המניידת.

    ממליצה לפנות במכתב התראה חריף לשתי החברות לתאר את השתלשלות העניינים ואת עוגמת הנפש ולדרוש פיצוי. בנוסף יש לציין שהעתק מהמכתב יישלח למפקח על חברות הסלולר במשרד התקשורת ובפועל אכן לשלוח העתק מהמכתב.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.