אינסטלציה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • ריטה

    נשלח ע"יריטה 23:18, 17 באוקטובר 2012

    שלום! יש לי שאלה ממש מעניינת. היום בבוקר כולם חוץ מאמא שלי הלכו לעבודה, לנהייתה סתימה בשירותים . אמא שלי צלצלה לאחד האינסטלטורים מהמגנטים שהיו על הדלת והסבירה מה קרה ושאלה כמה יעלה לפתוח את הסתימה, האינסטלטור לא אמר כמה זה יעלה ואמר שהוא שולח מישהו לתקן את זה. אמא שלי בקשה שיהיה מישהו דובר רוסית שיהיה לה יותר קל להבין, והוא אמר בסדר. הגיעה אינסטלטור לא זה שהיא דברה איתו והתחיל לעבוד על הבעיה בלי להגיד כמה זה יעלה , בזמן שהוא עבד הוא גם שאל שאלות מוזרות כמו: "האם זה שכירות?" וכל מני מאלה. אמא שלי אישה טובה שיתפה איתו פעולה ענתה לשאלות, ושהגיע זמן להוציא חשבונית הוא שאל אותה אם המנהל שלו שהיא דברה איתו בטלפון אמר לה מחיר. היא כמובן אמרה שלא אמר לה כלום למרות שהיא שאלה. ואותו זמן העובד התחיל לרשום לה חשבונית עם פירוט: עבור פתיחת סתימה בקו הראשי 4 צול+ ניקיון של ביוב בחצר+ הוצאת אבן אשראשר סתמה את הבור+ שטיפה של הקו בלחץ מים+ מכונה חשמלית, המחיר נאמר לפני העבודה. המחיר כולל מע"מ 1800 ש"ח. אמר לה שתשלום רק במזומן. אמא שלי לא ידע מה לעשות היא פשוט הייתה בשוק. אמרה לו שאין מצב שזה המחיר, ואז הוא התחיל לפרט לה מה הוא עשה. טוב לא משנה שלמה לו את הכסף כפי שנדרש. שחזרתי הביתה מעבודה , אמא שלי יושבת ובוכה ואומרת שלא ידע מה לעשות בגלל חוסר עיברית. באותו רגע צלצלתי לאינסטלטור שאמא שלי דברה איתו בבוקר ושאלתי כמה יכול לעלות לי פתיחת סתימה ושיש מצב שיש לי אבן בבור, והוא ענה לי שהמחיר לזה כולל מכונה חשמלית שמנקה את הסתימה הוא 350 ש"ח . ואז אמרתי לו מי אני ושזה לא בסדר. הוא אמר לי לדבר איתו מחר בבוקר והוא יסביר לי בדיוק על מה הם לקחו כל כך הרבה כסף. באותו רגע צלצתי לעוד כמה אינסטלטורים ושאלתי אותם את אותה השאלה על מה שהם ענו לי שהמחיר של זה גג 1000 ש"ח מה לעשות עם זה????

    השב
  • 20:13, 18 באוקטובר 2012

    ערב טוב,

    סיפורך מקומם מאד מאד ! ממליצה לפנות אל בעל המקצוע במכתב התראה טרם נקיטה בהליכים משפטיים לתאר את השתלשלות העניינים ולדרוש החזר כספי שכן מדובר בניצול תמימותה של אימך ובעיות שפה.

    אם לא יסכים בהחלט מליצה לשקול הגשת תביעה קטנה נגדו ולו למען יראו וייראו! יש לצרף חוו"ד של בעל מקצוע אחר עם הצעת מחיר עבור תיקון הבעיה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.