חנות לבגדי ערב - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • זיגדון אתי

    נשלח ע"יזיגדון אתי 14:09, 21 באוקטובר 2012

    בצעתי רכישה בחנות לאחר שמגבילים אותך בזמן כי החנות עמוסה ביותר.רכשתי בשעה 10:30 באותו היום ב-19/10/2012 אחריי שעתיים רציתי לבטל את העסקה על סך 500 שקלים.בעל החנות התנפל עליי וצעק עליי השפיל אותי ואמר דמיי ביטול 150 שקלים אשמח לקבל עיצה

    השב
  • 16:47, 21 באוקטובר 2012

    ערב טוב, לפי החוק באפשרותך לבטל העסקה עד יומיים ממועד הרכישה. יש לפנות אל החנות בתלונה ואולי אף אל המועצה הישראלית לצרכנות. יש לדרוש תשובה בכתב מדוע החנות מסרבת לבטל העסקה ולהשיב לך את כספך ומדוע דורשת דמי ביטול. אם חל, פרק הזמן כאמור בחוק יש לנהוג בהתאם למדיניות החזרת מוצרים כפי שאמורה להתפרסם בחנות במקום גלוי וברור.

    תגובה
  • 11:42, 13 בנובמבר 2013

    אני מבינה אותך גם אני נכוותי וההתנהגות המבזה שלו ! זה מכתב ששלחתי לו וזה רק תמצית מהדברים , וללא פלא הוא לא התייחס ולא עניין אותו שלום רב , אמא שלי הייתה אצלך ורכשה שמלה לחתונתי , לא רק שהיחס היה בושה ומגעיל אתה גם עשית ממנה צחוק שאיפה האנושיות שבך לעשות צחוק מאמא של כלה . להבטיח לה תפירה חדשה ולא רק שנתת לה שמלה שגדולה ממנה בכמה מידות ושיקרת שזה חדש ולפי החזייה התופרת שאמא שלי לקחה אלייה את השמלה אחרי התייאשות ארוכה מאוד ממכם ונסיעה מהצפון במיוחד אליכם שלא נדבר על הנסיעות ועל העבודה שיש לתופרת על השמלה שזה המון כסף. כל זה לא הסתפק בכך , התופרת ראתה לפי החזייה שהיא מידה גדולה ושזה לא תפירה חדשה כי יש קיפולים גם בשמלה שניסיתם לתקן וחיפפתם וגם כשהיינו אצלך בחנות רק ניסית לחפף אותנו וכשאמרנו לך שזה שמלה לא חדשה ושזה מהתצוגה ועובדה שהשמלה "פתאום" נעלמה מהתצוגה ואין אותה ! אתה דיברת בצורה ניבזית ואמרת שזה מה יש , ההתנהגות , היחס , הניבזיות , והרמאות הרבה שיש אצלך בעסק .. כדאי מאוד שתחזור לדרך הישר ולא ללכת בדרך הזאת כי לא תגיע לשום מקום ! ורק לידיעתך ביררתי ואני בקשר עם עוד נשים שנפלו אצלך , ואני בקשר עם ידיעות אחרונות ויש לי קשרים עם עיתונים . אני פשוט לא מעוניינת שעוד נשים יפגעו מהניבזיות הזאת . בנוסף לכך שאני מתקשרת היום אלייך לעסק עונה לי זאת שטיפלה בי ואומרת לי מה את רוצה שאני יעשה הכסף לא נכנס לי לכיס .. השיחה מוקלטת שהיא לא התגוננה ולא הכחישה כלום , ובנוסף לכך קיבלתי ממנה ניתוק בפנים ! לאחר שניסיתי שוב ושוב ושוב ליצור קשר ולהתקשר אתם פשוט לא עניתם ולאחר מכן היה מענה קולי ! זה פשוט בושה !!!!!!! איך שהעסק שלכם מתנהל וכל זה יעבור הלאה גם ממני וגם מעוד נשים שנכוו ממך , ואני בקשר עם עורך דין על מנת לעשות צדק !

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.