אי ביטול חבילת לימוד שצרכתי - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • שיר

    נשלח ע"ישיר 15:24, 23 באוקטובר 2012

    שלום, קוראים לי שיר וצרכתי לפני כחצי שנה חבילת לימוד בבית ספר לריקוד. החבילה עלתה 2,200 ש"ח וכלל 12 מפגשים. השתמשתי רק ב-2 מהם. בעקבות הקדמת טיול בחו"ל שימשך כחצי שנה רציתי לבטל את החבילה ולקבל החזר (חלקי או מלא) על השיעורים בהם לא השתמשתי. התקשרתי בבקשה לבטל אך הם לא נענו, דיברתי עם מנהלת המקום וגם היא אמרה שאין אצלם ביטולים רק הקפאות וזה כתוב בחוזה עליו חתמתי(והם מקפיאים רק לחודש אז זה לא רלוונטי). היא שלחה לי את החוזה שחתמתי עליו ואני לא ראיתי סעיף על ביטולים.(אני יכולה לשלוח את החוזה, אולי לא הבנתי נכון). חשוב לי לציין שזהאומנם יחסית לא הרבה כסף,אבל בגלל שאני טסה הוא כן מהותי לי. מה אפשר לעשות במקרה כזה? תודה מראש.

    השב
  • 21:33, 4 בנובמבר 2012

    ערב טוב,

    ממליצה לפנות לאחד מסניפי שיל (=שירות יעוץ לאזרח) בארץ ולקבל סיוע ממתנדבים בניסוח פניה אל המנהלת להפחית את רוע הגזירה.

    לדאבוני העובדה שאתה חתומה על הסכם התקשרות שתנאיו היו ידועים לך מראש מהווה בעיה וצריך לנהל מו"מ ולפנות לטוב ליבה של המנהלת לנוכח הנסיבות של ביטול ההרשמה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.