שינוי מלון ללא ידיעה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • רוזה

    נשלח ע"ירוזה 09:05, 30 באוקטובר 2012

    שלום,בין התאריכים 11-18.10.2012 היינו בטיול בקוסטה ברווה.בעת ההזמנה נמסר לנו שלא ידוע באיזה מלון נהיה אך המלון שנקבל יהיה ברמה של 4 כוכבים. לאחר תשלום עבור הטיול שבועיים לפני קיבלנו אישור סופי במייל באיזה מלון אנו מתארחים.ביום ההגעה לקוסטה ברווה הופתענו לגלות שהבעירו אותנו למלון אחר לגמרי, מה גם שהמלון הוא רק 3 כוכבים ולא עומד כלל בהבטחות של החברה, לא דומה בכלל למה שראינו באתר בארץ לפני שיצאנו לטיול.כאשר יצרנו קשר עם החברה נמסר לנו שאנחנו עדיין רשומים במלון שהובטח לנו ולא ידוע להם על מה אנחנו מדברים.לאחר בדיקות שהם ביצעו אצלם נאמר לנו שזה מה יש ואין מה לעשות כי מלון שהיינו צריכים להיות בו נסגר לסוף העונה.כמובן שנאלצנו להישאר במלון 3 כוכבים ללא שום אופציה אחרת שלא לדבר על כך שהמלון לא עומד אפילו בסטנדרטים של אכסניה.השאלה היא האם אני צריכה לדרוש החזר כספי ופיצוי בגין עוגמת נפש ומה הדרך הנכונה לעשות זאת?

    השב
  • 21:51, 4 בנובמבר 2012

    ערב טוב,

    בהחלט!!!!!!

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.