• ענת

    נשלח ע"יענת 23:53, 4 בנובמבר 2012

    שלום, רכשנו רהיטים חדשים לסלון. לפני 10 ימים קבלנו ספה פינתית. המובילים הכניסו את הספות לתוך הבית, לא ראינו מה קרה, והם נפצעו בידיהם. עזרנו להם לנקות ולחבוש. הם הניחו את הספות במקומם. החתימו אותנו על טופס שקבלנו את הרהיטים והכל בסדר. הסתכלנו מסביב בהנאה, ויצאנו מהבית. למחרת בצהריים ביתי הגיעה לראות את הרהיטים החדשים, התיישבה על הספה ומהזווית שהיא ישבה ראתה קרע בדופן של הספה. עוד באותו היום ניסיתי להשיג את החנות בטלפון ולא היתה תשובה. למחרת - יום שישי בגשם שוטף נסענו לחנות כדי לדבר עם בעל החנות ולבקש שיחליפו את הריפוד / יתקנו. בעל החנות הבטיח שביום חמישי - כמעט שבוע לאחר מכן, יגיע רפד אלינו. המזכירה תתאם שעה. ביום ראשון התקשרתי לחנות, דברתי עם המזכירה, בקשתי שתרשום לפניה את הבעיה, ואת הבטחתו של בעל החנות לשלוח רפד. היא הבטיחה שביום רביעי היא תתקשר ותתאם שעת הגעה לרפד. ביום רביעי לא שמענו מהם דבר. משעה 12:00 בצהריים התקשרתי למשרד כל 10 דקות ולא היתה תשובה. ביום חמישי בבוקר נסעתי לחנות כדי לוודא שהרפד יגיע. הובטח לי שהוא יגיע בסוף יום עבודה. הרפד לא הגיע. ביום שישי התקשר בעל החנות ואמר שביום ראשון יגיע רפד. וגם היום הרפד לא הגיע. מה אני יכולה לעשות?

    השב
  • 10:54, 15 בנובמבר 2012

    בוקר אור,

    מקווה שהעניין הסתדר ואם לא ממליצה בחום לשקול הגשת תביעה קטנה כנגד החנות לאחר תיקון הספה במקום אחר ותביעת החזר כספי מהחנות בתוספת פיצוי בגין עוגמת נפש ואובדן הנאה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.