הטעיה ברכישת מוצר - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • יהודה

    נשלח ע"ייהודה 13:27, 21 בנובמבר 2012

    הזמנתי מסך יקר במחיר Xהתקשר אלי מישהו מהאתר  ושכנע אותי שהדגם שהזמנתי הוא דגם ישן משנת 2011 וכדאי לי לרכוש הדגם החדש של שנת 2013 ושגם ירד במחיר! מתוך הנחה שהוא מכיר את דגמי המסכים יותר טוב ממני הרי זאת חנות שמתמחה במוצר (כפי שרשום באתר) הסכמתי להצעתו לאחר מספר ימים גיליתי שחסרים אפשרויות שאמורות להמצא במסך ולאחר בדיקה קצרה באתר היצרן גליתי שהדגם הוא לא דגם חדש אלה דגם נחות יותר עם פחות אפשרויות חיבור מהדגם שרציתי ולהחליף אותו כעת יגרום לי להוצאה כספית כבדה ומיותרת לכן אני מבקש שהחנות תחליף לי את המסך לדגם שרציתי ואני מוכן לשלם את ההפרש במחיר לפי ההזמנה המקורית שלי שלחתי מכתב לחנות אך הם לא טורחו להגיב האם כדאי לי להמשיך או לתבוע אותם?

    השב
  • 14:37, 21 בנובמבר 2012

    שלום רב,

    ממליצה לשקול פניה בתלונה אל המועצה הישראלית לצרכנות ואם לא יעזור לשקול הגשת תביעה קטנה כנגד החנות בגין הטעיה ומרמה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.