אחריות לתיקון לאחר רכישת המוצר. - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • רומן

    נשלח ע"ירומן 08:26, 25 בנובמבר 2012

    קניתי את המגהץ מקצוי ברשת ״מחסני חשמל״ ולפני 20 יום החזרתי אותו לתיקון עקב תקלה.יום חמישי באתי לקבל את המכשיר בחזרה וגיליתי ש עוד לא שלחו לתיקון וזה מכשיר שאני משתמש בו ככלי עבודה. מה אני יכול לדרוש מהם מפחינת פיצויים או קבלת מכשיר חדש. תודה.

    השב
  • 10:44, 2 בדצמבר 2012

    שלום רב,

    מקווה שעד למועד זה התקלה תוקנה ואם לא עליך לדרוש לאלתר את החלפת המוצר הפגום או קבלת זיכוי.

    ניתן להגיש תלונה במועצה הישראלית לצרכנות.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.