חברת הוט לא מנתקים אותי - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • ד

    נשלח ע"יד 11:36, 2 בדצמבר 2012

    שלום אני בסחבת שלא נגמרת מול חברת הוט. אני מנסה להתנתק מהם והם כל פעם דוחים את הנושא בטענה שצריך לחזור אליי נציג מטעמם שיחתום את הנושא. מיותר לציין שהם לא חוזרים אליי ובכרטיס האשראי עומד לרדת לי חיוב נוסף שלהם. מה אני יכולה לעשות כדי לפתור אחת ולתמיד את הנושא איתם? הם מוציאים לבן אדם את המיץ!!!

    השב
  • 14:21, 2 בדצמבר 2012

    שלום רב,

    עליך לפנות אל החברה בכתב ולהודיע שאם פנייתך החוזרת לא תענה מיידית הינך נותן הוראה לחברת האשראי לבטל את המשך החיוב.

    שלח גם תלונה במועצה הישראלית לצרכנות.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.