אחריות - רמקולים לרכב - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אלי אפל

    נשלח ע"יאלי אפל 00:38, 13 באפריל 2013

    שלום, קניתי רמקולים לרכב ב 200 ש"ח ב5.2012 (לפני פחות משנה). הרמקולים עושים בעיות - אחד הרמקולים משמיע רעשים סטטיים כשיש צליל באס. מכיוון שאני יודע שלפי חוק הגנת הצרכן - לכל מוצר חשמלי שעלה מעל 150 ש"ח יש אחריות לשנה, פניתי לבעל הנות על מנת לבקש תיקון במסגרת האחריות. בעל החנות מסרב לתת שירות וטוען כי יש רק 3 חודשי אחריות למוצר. יש לי הקלטה של בעל החנות שאומר שהוא לא מוכן לתת לי אחריות על המוצר.

    השב
  • 17:21, 17 באפריל 2013

    שלום רב,

    האם במעמד הרכישה קיבלת לידיך תעודת אחריות?
    עליך לפנות בכתב אל החנות ולדרוש את תיקון המוצר במסגרת האחריות.

    ניתן להגיש תלונה באמון הציבור.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.