תביעה מול חברת תקשורת - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • רועי

    נשלח ע"ירועי 09:59, 23 באפריל 2013

    שלום לכם, לפני כחצי שנה אבי נפטר, ופנינו מיד לחברת הסלולר שלו להפסקת הקו והעברת הקו של אמא שלי על שמה, ההעברת בעלות בוצעה והקו לא ניתק, לפני כשבוע קיבלתי מכתב מהחברה על קיום חוב (המכתב הגיע על שם אבא שלי), לא עברו 24 שעות ואמא שלי מקבלת שיחת טלפון מנציגת גביה של אותה חברה שהיא מבקשת לדבר עם אבא שלי (אמא שלי מאוד בטראומה וכל שיחה כזאת יכולה מאוד לערער אותה). רק אז הסתבר לנו שהקו לא נותק (חשוב להדגיש שעד אז לא קיבלנו חשבוניות ולא ידענו שהקו לא נותק). אמא שלי נכנסה קצת להיסטריה מהשיחה וביקשה שיצרו קשר עימי. ניסיתי להגיע לפשרה מוסכמת על העוול הגדול שנעשה (גם דרך השירות לקוחות וגם דרך יצירת קשר באתר למנהלת קשרי לקוחות) אך כמובן חברת הסלולר מזלזלת בלקוחותיה והציעו לי פשרה ממש מזלזלת למקרה (בכפוף לחתימה על כתב הסכמה), עכשיו בתור עובד לשעבר ידוע לי שאני יכול לתבוע את החברה כי יש תיעוד מפורש לניתוק הקו (גם הנציגה אמרה לי שיש כזה תיעוד ונעשתה תיעוד אנוש החברה כי לא ניתקו לי שירות מסוים, האם נכון הדבר, מה עלי לעשות? תודה לכולם על העזרה

    השב
  • 20:21, 8 במאי 2013

    ערב טוב,

    ראשית אני משתתפת בצערך. פנייתך מעלה חלחלה על האדישות והעדר הרגישות לנסיבות העניין.

    ממליצה לפנות בתלונה לאמון הציבור ואף אל המפקח על חברות הסלולר.

    אם לא יעזור לשקול הגשת תביעה קטנה כנגד החברה ולתבוע את עלבונך והפגיעה בכבוד אביך והתנערות החברה מאחריותה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.