זמן המתנה לטכנאי כבלים ארוך מ4 ימים - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • גבי

    נשלח ע"יגבי 20:54, 29 באפריל 2013

    שלום רב, עקב בעיות גלישה, התקשרתי לספק התשתית שלי (הוט) והוחלט על ביקור טכנאי, המועד הקרוב שהיה להם היה בעוד שבוע, ('אין מה לעשות' נאמר לי) שבוע של תחנונים למנהל לא עזרו ובאמת נאלצתי לחכות את כל התקופה הזאת. לפי הרישיון במשרד התקשורת ראיתי שזמן המתנה מירבי לטכנאי לא יעלה על 4 ימי עסקים, האם ישנה בחוק הגדרה לפיצוי שמגיע לי בדומה לפיצוי כאשר טכנאי מאחר להגיע לביקר שנקבע? הרי אם הם מחליטים לפטר טכנאים עקב קיצוצים מדוע עלי לשלם את המחיר

    השב
  • 13:16, 10 במאי 2013

    אשמח לתגובה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.