ביטול אחריות למקרר ע"י חברת קריסטל - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • נירה

    נשלח ע"ינירה 18:51, 30 באפריל 2013

    בביתי מקרר אמקור בן שנה וחצי. ביום שיש בחוזרי מן העבודה בשעה 14.00 גיליתי שהמקרר לא עובד והבשר הופשר. הזמנתי טכטאי פרטי כיון שלקריסטל אין טכנאי כונן או שרות ביום שישי בצהריים וכמו כן לא ידעתי שלגבי חלקים מסוימים יש ביטוח שנה שכבר נגמר וחלקים אחרים-מערכת הקרור יש ביטוח של 9שנים. הטכנאי הפרטי עשה "עזרה ראשונה" מילא גז ואמר לי להתקשר לחברה ביום ראשון. כשהיגיע טכטאי החברה הוא אמר שכיון ש"אדם לא מוסמך" נגע במקרר התבטל הביטוח. הוא לא בדק את מקרר וקכע כי יבצע ניקוי למערכת ומילוי גז תמורת 700 שח. סרבתי, לאחר תלאות ושרות גרוע ביותר הצלחתי לדבר עם האחראי שטען אותו בדבר- איבדתי את הביטוח. אמר ש"יבוא לקראתי באופן חריג אם אתקן את המקרר בעלות של 700 שח, כאמור לא בדקו שיש בכלל בעיה, ואז יחזיר לי את הביטוח. שאלתי היא האם מותר לקריסטל לשלול את הביטוח באופן כזה והאם כדאי לי לקבל את ההצעה שלהם למרות שאינני מרוצה מהשרות והיחס הגרועים. תודה רבה-נירה

    השב
  • 13:25, 2 במאי 2013

    ג.נ.,

    במענה לפנייתך בעניין המקרר שבנדון הריני להשיבך כדלקמן:

    1.מדיווח הלקוחה המקרר בן שנה וחצי.
    2.למקרר ניתנה שנת אחריות מלאה ובתוספת אחריות מוגבלת על מערכת הקירור בלבד למשך 9 שנים.
    3.על פי תעודת האחריות המורחבת, שירות קריסטל אחראי לתקן כל קלקול שהתגלה במוצר תוך פרק זמן מוגדר
    4.שעות הפעילות של השירות קבועות הן וידועות לקהל הלקוחות.
    5.במקרר שברשותך ארעה תקלה ביום שישי ( עפ"י האמור בפנייתך), אכן חברתנו אינה פעילה בשעות אחה"צ של יום שישי ואף לא התחייבנו לכך.
    6. לדאבוננו בחרת להזמין טכנאי פרטי שאיננו יודעים מה עשה במקרר ולכן איננו לוקחים אחריות על תיקון המקרר.
    7.יתרה מכך, בתעודת האחריות למקרר שברשותך מצוין כי אחריות למוצר לא תינתן במידה והוכנסו בו שינויים על ידי אדם שלא הוסמך ע"י קריסטל.
    8.למרות האמור דלעיל ולפנים משורת הדין, חברתנו מוכנה לשלוח טכנאי קירור בכיר לבדיקת המקרר בכפוף למחירון החברה.
    9.אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה לך. אשמח לעמוד לשירותך גם בכתובת המייל הבאה:
    zehavit.tadiran@gmail.com

    בברכה,
    זהבית.

    תגובה
  • 20:56, 8 במאי 2013

    ערב טוב,

    משמח לקרוא התייחסות עניינית לתלונה של לקוחה לא מרוצה וכן רצון כן לסייע וליתן שירות.

    כן ירבו!

    אשמח לקבל עדכון.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.