החזרת מוצר פגום - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • גלית

    נשלח ע"יגלית 12:31, 19 ביוני 2013

    שלום רב, קניתי צעצוע בעלות של 260"שח לא פחות ולא יותר. כשפתחתי את העטיפה הצעצוע לא עבד. למחרת,החזרתי לחנות ולא היה להם במלאי את אותו צעצוע. ולא היה להם במלאי צעצוע אחר שיכול להתאים. ביקשתי החזר כספי במזומן (ככה גם שילמתי) וחויסתי בדמי ביטול. המוצר היה פגום. לא ביטלתי את העסקה...הכריחו אותי לבטל אותה כי לא היה להם תחליף. האם דמי הביטול תקפים במקרה זה?

    השב
  • 10:41, 20 ביוני 2013

    שלום רב,

    מסכימה איתך שבנסיבות המתוארות לא היית צריכה לשלם דמי ביטול ולו לאור אחריות החנות והעובדה שלא רק שמכרו לך מוצר פגום גם לא צלחו בהחלפתו במוצר תקין.

    מקומם.

    ממליצה לפנות בתלונה לאמון הציבור.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.