אחריות לדיסק קשיח חיצוני שאינו קריא - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • רות

    נשלח ע"ירות 15:46, 3 ביולי 2013

    ברשותי מכשיר דיסק קשיח חיצוני, שלאחרונה אינו קריא, ועולה הודעה במחשב שיש לפרמט את המכשיר, פעולה שכרוכה באובדן קבצים. פנייה לחברה היבואנית לתמיכה, העלתה כי יש לשחזר את הנתונים ולאחר מכן יוחלף המכשיר. למותר לציין כי שיחזור הוא יקר. בזמן רכישת המכשיר לא ניתנה תעודת אחריות, ונאמר על ידי סופר סל, שבו נרכש המוצר, כי החשבונית תשמש כתעודת אחריות. על גבי אריזת המכשיר מופיע כי האחריות הינה ל-3 שנים ואני מצויה בטווח הזמן הזה. האם תקנות הגנת הצרכן בעניין אחריות ושירות לאחר מכירה תקפות בענייני, כפי שאני סבורה ולכן על החברה היבואנית לשלם את תשלום השחזור. תודה

    השב
  • 21:20, 17 ביולי 2013

    ערב טוב,

    אכן החברה היבואנית צריכה לשאת בעלות השחזור ולקחת אחריות על הפגם שהתגלה במוצר. ממליצה חפנות בתלונה לאמון הציבור ובמידת הצורך לבצע את השחזור ולשמור הקבלה ולהגיש תביעה קטנה כנגד החברה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.