ביטול עסקה - שטיח - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אני

    נשלח ע"יאני 05:14, 7 ביולי 2013

    שלום, ביום שישי האחרון הזמנתי שטיח בייצור מיוחד. שעה לאחר שעזבתי את החנות צלצלתי לחנות וביקשתי לעכב הזמנה היות ולא הייתי שלמה עם בחירתי. אני מעוניינת לבטל את העסקה. בטופס ההזמנה ישנו סעיף שביטול חד צדדי של ההזמנה יוביל לפיצוי של 50% מערך ההזמנה. האם חוק ביטול עסקה חל במקרה כזה(אומנם המוצר בהזמנה מיוחדת אך כלל לא החל הייצור)? האם יש תוקף לסעיף בביטול ההזמנה? תודה מראש,

    השב
  • 21:28, 17 ביולי 2013

    ערב טוב,

    ככל ומועד ההודעה היה לפני הייצור ובסמוך מאד לביצוע ההזמנה ניתן לבטל העסקה. דרישת הפיצוי כאמור בטופס ההזמנה נשמע לא סביר בנסיבות אלה ויש לנהל מו"מ עם החנות.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.