אפליה במועדוני לקוחות (למשל מועדון טוב) - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • תמיר

    נשלח ע"יתמיר 18:25, 19 ביולי 2013

    שלום, יש מועדוני לקוחות שפתוחים לכולם בתנאים זהים - זה הוגן (למשל לפוקס, לשופרסל וכו). אבל קבוצה אחרת של מועדוני לקוחות פתוחה לאוכלוסיה ייעודית - זה מריח אפליה. אפשר איכשהוא למצוא הצדקה למועדון לקוחות "חבר" - כי מדובר בלוחמים (+אנשי קבע גובניקים שעבורם אין הצדקה). אבל מה ההצדקה למועדון "טוב" שרשאים להיות בו רק עובדי מדינה פעילים וגמלאים? מה הדרך המשפטית / ציבורית להילחם באפליה זו?

    השב
  • 21:49, 29 ביולי 2013

    שלום רב,

    טענה חמורה מאד. ממליצה לפנות בתלונה לאמון הציבור או למועצה הישראלית לצרכנותאו לפנות לעו"ד פרטי.

    תגובה
  • 15:40, 27 באוקטובר 2013

    הטענה כנראה נובעת מחוסר ידע פשוט.
    זכותם של כל קבוצת אנשים להתארגן לכל מטרה חוקית בישראל.
    ואתה מדבר על התארגנויות של חברים במקומות עבודה לטיפול בנושא רווחה.
    והדבר פשוט ומותר ואי אפשר למנוע אותו.
    (ואם תחפש, תמצא לפחות 20 ארגוני רווחה מהסוג הזה שקיימים ופועלים עשרות שנים).
    נכון, הם מצליחים (בחלקם לפחות) להשיג הטבות שעלולות חו"ח לעורר קנאה, אך מכאן ועד לתקוף אותם הדרך ארוכה (וכנראה חסומה). אז אין כאן שום דבר לא חוקי, ואין שום דבר לא כשר, וההתארגנות מותרת, והפעילות גם כן.
    ואם יש לך קבוצת התייחסות, תנסה להקים גם.
    בהצלחה
    נ.ב.
    לא יעזרו לך אמון הציבור- זה לא תחום עיסוקם, ולא המועצה הישראלית לצרכנות,. עורך דין פרטי ישמח לקבל את כספך...

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.