אי קבלת מוצר לאחר 14 יום בעקבות פרסום בעיתון - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • שמואל

    נשלח ע"ישמואל 09:35, 24 ביולי 2013

    בתאריך 23.6.13 הזמנתי טלפונית 2 סירי לילה מאתר יומי יומי בעקבות פרסום בעיתון ידיעות אחרונות. הובטח לי שאקבל תוך 14 ימי עסקים את המוצר, טילפנתי אליהם מספר פעמים ובכל פעם קיבלתי תירוץ אחר מדוע לא סופק ובכל פעם הובטח לי שאוטוטו זה מגיע אליי, כמו כן, דרשתי לדבר עם קלי שהיא מנהלת שרות לקוחות , בכל פעם אמרו לי שאני חייב להשאיר מספר טלפון והיא תחזור אליי, מיותר להגיד שעד היום היא לא חזרה אליי ועם מי שכבר דיברתי לא היה מוכן להעביר אותי אליה. עד היום לא קיבלתי את המוצר ולא ההנהלה פנתה לפתרון בעייתי. בנתיים לא קיבלתי את המוצר ולא התייחסות.מה אוכל לעשות וכיצד לקבל את המוצר ופיצוי על כל עוגמת הנפש שנגרם לי?

    השב
  • 21:55, 29 ביולי 2013

    ערב טוב,

    ממליצה לפנות בכתב אל שירות הלקוחות של החברה ולתאר את ההשתלשלות כפי שתיארת כאן בפנייתך ולדרוש פיצוי בגין אובדן הנאה ופגיעה באינטרס ההסתמכות.

    ניתן בנוסף להגיש תלונה באמון הציבור.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.