הזמנת סלון בחברת רהטים - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • יליה

    נשלח ע"ייליה 16:15, 29 ביולי 2013

    שלום רב אני רוצה להתייעץ איתך בבקשה, בתאריך 09.06.2013 הזמנתי סלון ב 5000ש"ח בחברת "בסט רהוט".על ההזמנה כתוב 14 ימי הספקה . אחרי שלוש שבועות היתקשרתי להזכיר ולשאול מה קורה ואמרו לי ששבוע הבאה הסלון יגיע. אחרי כ שבועיים התקשרתי שוב אמרו לי אפילו השבוע זה יגיע .ב28.07 היתקשרו אלי ואמרו שסלון יגיעה תוך שעתיים,כדי לקבל כבר את הסלון ביטלתי יום עבודה ,תהגיעה סלון בדגם דומה אבל לא משהזמנתי , המשלוח לקח 50 שקל יותר ממשכתוב בהזמנה. ולא קיבלתי שם קבלה לא על קבלת סלון ולא על המשלוחת אמרו לי שלא צריף ואין קבלה. אחרי שבעלי חזר הביתה נסאנו יחד לחברה וביקשנו לבטל אתההזמנה כי אין כבר כוח לסיבוחים, אמרו לנו שיאפשר לבטל .אז אמרתי שאני רוצה פיצוי ומאוד לא מרוצה מהשירות, אמרו לי שמחר יחזרו אלי עם פטרון ולא חזרו אלי היום. שאלהשלי מה אני יחולה לאסות ? יש לי בבית סלון שלא הזמנתי אני רוצה או לבטל הכול ולקבל כסף או פיצוי וסלון שהזמנתי :עשיתי 5 תשלומים תשלום ראשון כבר ירד

    השב
  • 22:06, 29 ביולי 2013

    שלום רב,

    ממליצה להגיש תלונה באמון הציבור על ההתנהלות החמורה והתוצאה של קבלת מוצר שלא הזמנת.

    בד בבד ניתן לשקול הגשת תביעה קטנה כנגד החנות על ההתנהלות ההתנערות מאחריות והעובדה שלאקיבלת מוצר שרצית.

    ניתן לפנות לשיל (=שירות יעוץ לאזרח) לקבלת עזרה בניסוח פניה לחנות וניסוח תביעה קטנה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.