טלפון פגום - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • איה

    נשלח ע"יאיה 20:44, 1 באוגוסט 2013

    שלום רב, רכשנו טלפון נוקיה ב2800 שח ואחרי יומיים הוא הפסיק לעבוד. גם במשך היומיים היו לו בעיות אינטנט וקליטה. חזרנו לחנות לבקש ביטול עיסקה והמנהל אמר שהוא צריך לפני כן לבדוק את המכשיר ולראות שהוא לא נפגם מהשימוש או ממשהו שאנחנו גרמנו. הוא אמר שהוא צריך לשלוח לחברת יורוקום וברגע שתהיה לו תשובה האם המכשיר אכן היה פגום הוא יודיע לנו ואנחנו נחליט מה ברצוננו לעשות (ביטול, רכישת מכשיר אחר). חיכינו 8 ימים עד שקיבלנו תשובה (אחרי שרדפנו אחריו כל השבוע כשהוא אמר שזה ייקח רק יום יומיים). בסוף הוא ענה לנו שחברת יורוקום החליפה למכשיר חדש כי הראשון היה פגום. כשבאנו לבקש ביטול עיסקה הוא אמר שאצלו אין ביטולי עסקה, אנחנו יכולים לקחת את המכשיר החדש שנשלח לחנות שלו. האם זה חוקי? קיבלנו מכשיר פגום וזה גרם לנו לרצות לבטל את העיסקה. האם מותר לו לעשות זאת או שאפשר לתבוע אותו על כך? תודה רבה, איה

    השב
  • 00:22, 6 באוגוסט 2013

    שלום רב,

    בנסיבות של מכשיר הסלולר אכן לא ניתן לבטל העסקה ובמקרה של מכשיר תקול על החנות להחליפו במוצר תקין.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.