עיכוב טיסה של 25 שעות - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אסף

    נשלח ע"יאסף 14:37, 10 באוגוסט 2013

    לפני כשלושה שבועות בוצעה נחיתת חירום בנתב"ג ע"י מטוס שהגיע מיוון... זהו המטוס שבאמצעותו משפחתי ואנוכי היינו אמורים להמריא ליוון. התנהלות נוראית של כל המעורבים דחייה של שעה ועוד שעתיים ועוד שעה... כך מ11 בצהריים ועד 00:00 בלילה ... במהלך היום התברר לנו דרך אחד העובדים שמדובר במטוס שביצע נחיתת חירום ( לא הודעה פומבית פשוט פליטה של אחד העובדים) לאחר כאוס נוראי פינו אותנו לבית מלון (כפר-המכביה) בטענה שתהיה טיסה עם מטוס חדש בסביבות השעה 10:00 בבוקר אך שוב הייתה דחייה והמראנו רק לאחר 25 שעות!!! מהזמן המקורי... הסיפור הוא נורא ארוך.. אני משתדל לתמצת את העיקר... המון נוסעים לא ידעו על הפינוי לבית המלון ... חלק לא ידעו את הטיסה למחרת... פשוט כאוס נוראי!!.. החברה שדרכה סגרתי את הדיל (הדקה ה90) כל הזמן מתנערת מאחריות המון טלפונים אליהם... ניתוקים בפנים.. דיבור מזלזל... הגשתי בכתב בקשה אך לא קיבלתי אף תשובה... ("בטיפול") ... האם אנו זכאים לפיצוי כספי? אנו מעוניינים לתבוע אך איני יודע מהו ההליך המקובל.

    השב
  • 16:33, 14 באוגוסט 2013

    שלום רב,

    ניכר שאכן היתה התנהלות מבולבלת ולא מסודרת ולכם כנוסעים נגרם עוול. יחד עם זאת יש לבחון את התנהגות החברה בזמן אמת והאם אכן הציעה פתרון הולם ומענה לנוסעים.
    ממליצה לפנות לעו"ד לבחינה מהימנה וקונקרטית של הטענות וכתשתית להגשת תביעה כנגד החברה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.