הקדמת טיסה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אורן

    נשלח ע"יאורן 08:06, 29 באוגוסט 2013

    שלום רב הזמנו טיסה ליוון דרך סוכנות מונה טורס המראה 19.08 חזרה 22.08. יום לפני הטיסה חזרה ארצה ,שלחו לנו הודעה במייל שהטיסה הוקדמה ל-8.00 בבוקר (שלוש שעות וחצי לפני המתוכנן) ובנוסף כרטיסים אחרים מאחר ומספרי הטיסה השתנו. במקביל שלחו הודעה לטלפון הנייד .(לא לקחנו טלפון זה לחו"ל ולא עקבנו אחרי מיילים בחופשה) לאחר המתנה ארוכה וברורים בשדה התעופה עם סוכנת מונה טורס ,נאלצנו לקנות כרטיסים חדשים 300 דולר לאדם (שלוש משפחות סה"כ 12 איש) ולהמתין שלושה ימים נוספים עד החזרה ארצה האם ניתן לתבוע תודה רבה אורן

    השב
  • 13:02, 13 בספטמבר 2013

    שלום רב,

    אכן מפנייתך ניכרת פגיעה בזכויות שלכם ובהתרשלות חברת התעופה שלא עשתהדי על מנת לעדכן אתכם בשינוי המהותי במועד הטיסה.

    יש לך עילת תביעה בפרט לנוכח הנזק שנגרם לכם.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.