ביטול עסקה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • שלום

    נשלח ע"ישלום 20:26, 2 בספטמבר 2013

    ב30/8/13 קניתי טלוויזיה בשקם אלקטריק סניף רעננה. בחנות המסך היה מצוין אבל בבית יש בעיות קשות בכוון הצבע ורואים גרוע. המוכר בחנות ושירות הלקוחות של הסניף הראשי לא מוכנים להחלפת המוצר , לא לביטול עסקה ולא לשידרוג אלא אם יבוא טכנאי מטעם החברה לביתי ויאשר שהמכשיר לא תקין. מה עושים? החוק לצידי ?

    השב
  • 13:13, 13 בספטמבר 2013

    שלום רב,

    עליך לאפשר לחנות לפעול ולוודא שהמוצר אינו תקין ולתת לך שירות במידת הצורך. רק אם יתנערו מאחריות וחרף העובדה שהמוצר פגום יסרבו להחליף או לתקן תתגבש לך עילת תביעה כנגדם.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.