אי מסירת חוזה וחיוב בעל פה- נטוויזן - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • שרית

    נשלח ע"ישרית 09:18, 15 בספטמבר 2013

    התקשרתי עם חברת נטוויזן טלפונית עבור אינטרנט וטלפוניה וביקשתי לקבל את פרטי ההסכם טרם התקנת הנתב בביתי. הנציגה אמרה כי אינם שולחים את ההסכם במייל עד אשר מתבצעת ההתקנה וכל מה שנאמר לי בשיחה יכובד. לאור רמת שירות נמוכה ותקלות שנגרמו לי כתוצאה מההתקנה בביתי ביקשתי לבטל עסקה וכעת הם טוענים שעל פי החוזה עליי להחזיר את הנתב בדואר רשום אחרת אחויב ב 400 ש"ח. כביקשתי להבין היכן זה רשום / נאמר הם ציינו בפניי שהטכנאי החתים אותי במועד ההתקנה על מספר טפסים וזה מעודכן באחד מהם, כמו כן הם טוענים שבעת שביקשתי להתנתק הם הודיעו לי טלפונית. הטכנאי, לא החתים אותי על שום טפסים למעט טופס התקנה, ואני שמה לב שבסופו יש שורה שמציינת כי קיבלתי את ההסכם ואני מסכימה לתנאיו - לא קיבלתי שום הסכם! אשמח לדעת האם זה תקין? האם אינם אמורים להעביר אליי את ההסכם טרם החתימה או לפחות במעמד החתימה אבל לוודא שקיבלתי אותו. האם הם יכולים לחייב את חשבוני עבור משהו שלא הסכמתי עליו? אגב, שיחת המכירה מוקלטת וגם שם שאלתי מה קורה בעת ניתוק ולא ציינו שאני אחויב במידה ולא אחזיר את הנתב בדואר. אודה להתייחסותכם.

    השב
  • 08:51, 20 בספטמבר 2013

    היו צריכים להעביר אליך את ההסכם לכל המאוחר בתחילת אספקת השירות בפועל.
    אם לטענתם העבירו אליך חוזה עליו חתמת - תבקשי לקבל עותק ממנו. כמו כן, תבקשי לקבל את הקלטות השיחה עימך כדי שתוכלי להוכיח ששום דבר לא נאמר לך.

    אם לא עוזר - תגישי תביעה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.