ביטול אירוח - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • מני

    נשלח ע"ימני 09:04, 20 בספטמבר 2013

    הזמנתי אירוח טלפונית ל 3 בנופש כפרי בקיבוץ בצפון לראש השנה ושבת, (3 ימים). כשהיגעתי הודעתי לאחראית כי לצערי אנו שניים במקום שלושה בשל שינוי פתאומי (הבן שלנו חש לא טוב ונשאר בחג בבית עם אחיו). נאמר לי כי תצטרך לשלם על 3 כפי שהודעת טלפונית. ביקשתי ממנה לערוך רק שני מקומות בלבד וכן גם ביקשתי מהתורנים במטבח לערוך רק 2 מקומות. הערה: בקיבוץ זה הנופש מקבל שירותי מזון מהמטבח שמופעל ע"י קבלן חוץ. שוחחתי עם האחראי במטבח שאמר לי שיחזיר לי תשובה, אך הוא מסרב לשוחח איתי לטענת האחראית על הנופש הכפרי. - אני חייב לשלם על 3 אנשים, 2 אנשים פשרה אם מקובל בתחום?

    השב
  • 12:30, 20 בספטמבר 2013

    לצערי אינך זכאי להחזר כלשהו.

    תגובה
  • 11:52, 30 בספטמבר 2013

    שם תוכן הודעה:
    תודה.
    לא ציינתי כי את ההזמנה ביצעתי טלפון בלבד וביום שלישי ה-3 לספטמבר עבור 4 עד 7 לספטמבר 3 לילות. כלומר הזמנה מהיום למחר.
    ברור שאים לא הייתי מבצע ההזמנה החדר היה ריק כמו חדרים נוספים אחרים. להבנתי לא הכינו עבורי במיוחד אוכל.
    האים אני חייב לשלם עבור שלושה או עבור שניים כפי שהיינו ושהודעתי כאשר היגעתי לנופש.
    בברכה מנחם

    תגובה
  • 14:47, 30 בספטמבר 2013

    שלום,

    בהתאם לסעיף 14ג(ד)(2) לחוק הגנת הצרכן, לצערי, תשובתי איננה משתנה.
    הסעיף מתייחס למקרים בהם לא ניתן לבטל עסקה אם נעשתה, בין היתר, טלפונית:
    "שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם מועד ביטול העסקה חל בתוך שבעה ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן;"

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.