ביטול קריאת שירות - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אפי

    נשלח ע"יאפי 17:24, 23 בספטמבר 2013

    שלום, לפני כמה שבועות נתקעתי מחוץ לביתי והזמנתי פורץ, הפורץ התחייב להגיע תוך 30 דק' אמר לי שהשירות עולה 250 שח. לאחר פחות מעשר דק' התקשרתי לפורץ ואמרתי לו שאני רוצה לבטל בגלל שקרוב משפחתי יודע לסדר את זה ואין צורך שהוא יגיע. אותו פורץ אמר לי שאין כזה דבר וביטול עולה 150 שח (60% מהמחיר המקורי) וכן זה רשום באתר. *כמובן שבאותו רגע שאני מחוץ לבית,בלי אינטרנט שיכול לבדוק אם זה נכון, בדיעבד נכנסתי לאתר שלו וראיתי שרשום שביטול כרוך בתשלום אך לא רשום בכמה. ברצוני לדעת אם הדבר הזה חוקי? והאם כל אחד יכול לגבות איזה אחוז שהוא רוצה מהתשלום המקורי? תודה רבה אפי

    השב
  • 14:51, 30 בספטמבר 2013

    היי,

    אם אני מבין נכון - נתקעת מחוץ לבית, התקשרת לפורץ, במהלך השיחה עימו הוא לא ציין דבר בעניין דמי הביטול (אתר האינטרנט לא רלוונטי לענייננו משום שלא הגעת אליו דרך אתר האינטרנט).

    אם זה המצב, דרישת התשלום עבור דמי הביטול נראית לי תמוהה. במידה ושילמת הייתי דורש את כספי חזרה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.