ביטול עסקה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • קרין

    נשלח ע"יקרין 16:52, 29 בספטמבר 2013

    ביקשתי לבטל הזמנה של משקפיים (מסגרת ועדשות) חצי שעה אחרי שביצעתי אותה. נאמר לי על ידי המוכר שהוא אינו יכול לבטל ללא אישור של מנהלת החנות שלא היתה נוכחת ושעלי ליצור אתה קשר. לצערי, גם אחרי ששוחחתי אתה והסברתי את מבוקשי, לא נעניתי בחיוב ונאמר לי שהעניין עבר להנהלת החשבונות של העסק. שיחות חוזרות עם המנהלת לא הניבו פרי. היא טענה כל פעם שתנסה להשיג את הנהלת החשבונות ותחזור אלי, דבר שלא קרה. כך הגיע מועד הפרעון של כרטיס האשראי ושולמה העסקה שביקשתי לבטל. נכון להיום, חודשיים אחרי יום ההזמנה, דיברתי לפעם הראשונה עם הנהלת החשבונות ונאמר לי שאין על המוכר לספוג את ההפסד, כי ההזמנה בוצעה (למרות בקשתי החוזרת לבטל אותה.) מה עלי לעשות?

    השב
  • 10:15, 30 בספטמבר 2013

    קרין שלום,

    האם בבית העסק קיימת מודעה המפרטת את מדיניות החזרת מוצרים?

    אם הבנתי נכון מתיאורך, הסיבה היחידה לאי ביטול העסקה מצד החנות היא שהמוכר לא השיג את מנהלת החנות (ביום הרכישה) ושמנהלת החנות לא הצליחה להשיג את מחלקת הנהלת חשבונות. אכן התנהלות תמוהה.
    האם במהלך כל התקופה השתמשת במשקפיים או שמא הן נמצאות באריזתן?
    האם המשקפיים נוצרו על פי מידות מיוחדות שאת הזמנת?

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.