הכחשת עיסקה באתר אינטרנט - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • יוסי משה

    נשלח ע"ייוסי משה 08:07, 13 באוקטובר 2013

    היי , יש לי אתר אינטרנט העוסק במכירת כרטיסים להופעות. ישנו לקוח שביצע עיסקאות לכרטיסים להופעה ספציפית על סך 3,000 שקלים . לאחר ההופעה ביצע הלקוח הכחשת עיסקה ולאחר שהצגתי מסמכים לחברת PAYPAL הם בחרו לזכות אותו אני כרגע מנסח מכתב לבית דין לתביעות קטנות מיכוון שהלקוח "לא יודע על מה אני מדבר" בשיחת הטלפון שהייתה לנו האם התהליך הוא נכון? אוסיף ואומר כי יש אצלי את תעודות הזהות של הלקוחות + כתובות + שמות מלאים + טלפונים + כתובות מייל תודה!

    השב
  • 08:20, 13 באוקטובר 2013

    מה הייתה סיבת ההתכחשות לעסקה?

    תגובה
  • 08:47, 13 באוקטובר 2013

    הודעה שקיבלתי על הכחשת העיסקה:
    "We were notified that one of your buyers filed a chargeback and asked the
    credit card issuer to reverse a payment made to you on 06/07/2013. The
    buyer claims that this purchase was made without authorization to use the
    credit card."

    זאת אומרת שהקונה טוען כי רכישה זו נעשתה ללא אישור לשימוש

    תגובה
  • 08:50, 13 באוקטובר 2013

    בעל הכרטיס מוגן משום שמדובר בעסקה ללא חתימה על שובר עסקה.
    התחל בפניה בכתב לבעל הכרטיס (הייתי ממליץ מכתב מעו"ד) ואם לא יעזור - תביעה.

    תגובה
  • 08:53, 13 באוקטובר 2013

    האנשים שהוא רשם שיאספו את הכרטיס הציגו ת.ז בכניסה להופעה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.