חיוב יתר על התקנת ציוד לאחר ביטול עיסקה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • דוב

    נשלח ע"ידוב 11:39, 17 באוקטובר 2013

    בהמשך לעיסקה טלפונית חברת הוט התקינה אצל מינויה חדשה ציוד לשרותי תקשורת , לאחר 10 ימים המנויה שלחה הודעה בפקס כי היא מבקשת לבטל את העיסקה , טכנאי החברה הגיע (לאחר כחודש) פרק ולקח את הציוד, החברה חייבה את הגברת ב298 ש"ח האם הסכום חוקי בהתחשב בכך שבחוק הגנת הצרכן נאמר כי חיוב במצב זה לא יעלה על 100 ש"ח .

    השב
  • 15:46, 17 באוקטובר 2013

    חוק ותקנות הגנת הצרכן מתייחסות לדמי ביטול בסך 100 ש"ח או 5% משווי השירות, לפי הנמוך. מהמקרה המתואר נראה שהחברה הייתה צריכה לחייב בדמי ביטול בסך 5% משווי השירות.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.