• מלי

    נשלח ע"ימלי 15:09, 19 באוקטובר 2013

    לכל העוסקים בדבר שלום, אתמול עשיתי קניה של מספר פריטים ברשת בגדים. לצערי כשהגעתי הביתה גיליתי כי גופיה אחת פגומה. מיד התקשרתי לברר האם החזר כספי אוכל לקבל גם אם אגש לסניף אחר ונעניתי בחיוב. היום הגעתי להחזיר אך נתגלה לטענתם שאפשר לבצע החזר שנעשה באשראי רק בחנות בה נקנתה. ביקשתי זיכוי טלפוני מול הסניף המקורי אך גם בזה נעניתי בשלילה. לאחר המתנה רבה העלו מולי את בעלי הרשת שהחליט לצעוק עליי בלי הכרה שלא יעזור לי כלום ובסניף הזה לא הולכים לטפל בי. נשאלת השאלה- א. האם קיים בחוק סעיף שבמידה והפריט נקנה באשראי לא ניתן לקבל החזר בסניף אחר? ב. האם הגיוני שבעל הרשת ידבר אליי בצורה כל כך משפילה ומבזה, עד כדי יציאה מהחנות בדמעות?? יש לציין שלאחר כשעה הסכימו לזכות אותי טלפונית בסניף המקורי (סביר שללא ידיעתו של הבעלים) אשמח מאוד לעזרתכם, ממש מרגישה מושפלת ובהלם מהסיטואציה, האם יש מקום לטעון לעוגמת נפש בנוסף להטעייה המקורית ששלחו אותי לסניף אחר? תודה ויום טוב

    השב
  • 15:12, 19 באוקטובר 2013

    אם הבנתי נכון, בסופו של דבר זיכו אותך.
    לעניין ההשפלה - פני בכתב לרשת ותדרשי פיצוי. אם את מרגישה שיש בכך צורך - פני לבית המשפט.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.