איי רובוט - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אלמליח סוניה

    נשלח ע"יאלמליח סוניה 09:55, 4 בנובמבר 2013

    שלום קניתי לפני חודש איי רובוט מאיכות לצרכן,הרובוט עבד יום אחד ולמחרת שתק,התקשרתי לאיכות לצרכן מאיפה שקניתי ביקשו ממני שאשלח את המכשיר לתיקון,אחרי המון טלפונים שלחו שליח שיקח את המכשיר קבענו להיפגש במקום שיהיה נוח לשליח,לאחר שבועיים שוב המון טלפונים החזירו את המכשיר עבד יום אחד ושוב שתק ,ביקשתי לבטל את העיסקה למרות שחוייבתי כבר בויזה .מוכנה לוותר על הסכום שיצא בויזה ולבטל את העיסקה,מה עלי לעשות אשמח לתשובה מכם תודה

    השב
  • 10:00, 4 בנובמבר 2013

    שלום, פני בכתב, תארי את כל השתלשלות האירועים ותדרשי ביטול עסקה. להערכתי החברה תסרב לבטל עסקה ותבקש ממך למסור את המוצר לתיקון פעם נוספת. באפשרותך להסכים לכך או לפנות לבית המשפט ולדרוש ביטול עסקה.

    תגובה
  • 10:16, 4 בנובמבר 2013

    תודה על התשובה המהירה
    דרשתי ביטול עיסקה והם ענו לי שלא כדאי לי לבטל ,אני 9 בבוקר מתקשרת ומבקשת לדבר עם המנהל אומרים לי הוא עסוק הוא יחזור אליך,אחת בשם רוני בשיא חוצפתה אומרת שאני מפריעה לה לקבל שיחות מלקוחות ,האם כדאי לי לקחת את איי רובוט ארוז ולנסוע לפתח תקווה ולהעמיד להם עובדה.אשמח לקבל שוב תשובה מהירה.

    תגובה
  • 10:49, 4 בנובמבר 2013

    אל תשוחחי עם נציגי החברה בטלפון. פני אך ורק בכתב ותדרשי ביטול עסקה. לא יסכימו - תפני לבית משפט.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.