קבלת מוצר פגום וקבלת מוצר שאינו תואם את ההזמנה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • הוד חיים

    נשלח ע"יהוד חיים 16:41, 14 בנובמבר 2013

    שלום לפני כ40 יום רכשתי ארונות. הפקדתי בידי המוכר 5 שקים למוטב בלבד על מלא הסכום לאחר קבלת הארונות התקשרתי למוכר וציינתי כי בארון אחד הדלתות פגומים והארון השני כולל דלת עשויה מראה למרות שהזמנתי דלתות ללא מראה. המוכר הבטיח כי לאחר ששוחח עם המתקין ובדק את ההזמנה כי יחליף את הדלתות הפגומות ואת דלת המראה לדלת רגילה. למרות תיזכורות טל' כלום לא קורה, מה עלי לעשות והאם מותר לי לבטל את השקים . ת ו ד ה

    השב
  • 18:27, 14 בנובמבר 2013

    לא לבטל את הצ'קים.
    לפנות בכתב ולדרוש את החלפת הדלתות הפגומות תוך 7 ימים לכל היותר. להבהיר במכתב שאם הדרישה לא תענה תאלץ לפנות לבית המשפט.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.