שרותי תוכן - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • בלה

    נשלח ע"יבלה 11:53, 19 בנובמבר 2013

    גם המקרה של כלתי דומה , לכותרת "חיוב בעד שרותי תוכן בסלולר שלא הוזמנו " מכתב שהתקבל מעורך דין רד. המכתב אינו מפרט ואו מציין את מספרי החשבוניות , הגיע בדואר רגיל , .לא צויינו תאריכי החיוב, לא צויין שם הספק, רק סכום לתשלום כ- 2000 ש"ח. סעיף אחד מיני רבים :"אישרת הרשמתך בדף ההרשמה והתחייבת בתשלום כמאור בתקנון האתר ובדף הרישום, תוך שהרמתך אושרה גם בזיהוי כפול לפי הנחות משרד התקשורת, באמצעות מכשיר הסלולארי שברשותך/היה ברשותך". המכתב ארוך ומאיים. ומכיוון שלא נרשמנו ולא השתמשנו בשירותי תוכן , על פי מיטב זכרוננוו היה מקרה לפני יותר מ- שלוש שנים בגין חיוב בחשבון הסלולר , ביקשנו לזכות בגין הטעות, ואף פנינו לספק השירות לקבל חזרה את הכסף, והודענו לכל הגורמים שמעולם לא נרשמנו ולא קיבלנו שרות כל שהוא. האם ראוי וצריך להתייחס למכתב זה.

    השב
  • 12:03, 19 בנובמבר 2013

    בהחלט ראוי להתייחס אחרת לא יהססו לפתוח תיק הוצל"פ.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.