אי אספקה במועד - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • שולה

    נשלח ע"ישולה 07:38, 26 בנובמבר 2013

    שלום הזמנתי ב-:6.10 סלון הובטח לי מועד אספקה של כחודש ימים (זה מה שנכתב בקבלה) שילמתי את מלוא הסכום במזומן . עד היום לא קבלתי את המוצר . המוכר טוען שהסלון מוכן וזאת התנהלות מול חברת התובלה . לא ברור לי העסקה בוצעה בחנות המוכר אין לי שום קשר למוביל . מה עושים?

    השב
  • 09:17, 26 בנובמבר 2013

    בוקר טוב, תשלחי הודעה בכתב על ביטול עסקה עקב הפרת הסכם ביניכם (עיכוב בלתי סביר באספקת הסלון), ותדרשי את כספך בחזרה. ניתן לדרוש גם פיצוי.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.