החלפת מוצר - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אסתי

    נשלח ע"יאסתי 14:44, 27 בנובמבר 2013

    שלום, הזמנתי לבנים לעיצוב פנים של קיר הבית מתוך קטלוג בערב יום א' , וביקשתי לשנות את ההזמנה לצבע אחר המופיע בקטלוג ביום ג' בבוקר. החנות מסרבת להחליף את המוצר כיוון שהוא כבר הגיע אליהם, כל זאת טרם אספתי את המוצר מהם, ובכלל בטרם הודיעו לנו על הגעתו. האם זה חוקי? מה ניתן לעשות בנושא? איזה חוק עומד פה לטובתי?

    השב
  • 15:06, 27 בנובמבר 2013

    פני שוב לחנות והזכירי שזכותך לבטל עסקה מכוח חוק ותקנות הגנת הצרכן.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.