בטול טיסה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אסף מרקי

    נשלח ע"יאסף מרקי 06:06, 10 בדצמבר 2013

    שלום רכשתי באל-על לפני כחודשיים דרך האינטרנט זוג כרטיסי טיסה כולל טיסת המשך : תל אביב-ניו יורק - פורטלודרדייל לתאריך 18 בפברואר 2014 . שילמתי כבר את כל הסכום. אתמול שלחו לי הודעה שהטיסה הזו בוטלה ויעבירו אותי לטיסה אחרת, יום לפני או יום אחרי , מה שלא בדיוק מתאים לי. האם לפי החוק מגיע לי פיצוי? תודה מראש מרקי

    השב
  • 10:57, 11 בדצמבר 2013

    שלום, כל עוד נמסרה הודעה לפחות 14 ימים לפני מועד הטיסה (כפי שקרה במקרה שלך), הנוסע אינו זכאי לפיצוי.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.