טלפון סלולרי - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • נילי מאירוביץ

    נשלח ע"ינילי מאירוביץ 15:26, 31 בדצמבר 2013

    ביום 27.12.13 רכשתי מכשיר גלקסי לנכדי. למחרת נתקע המכשיר ואי אפשר היה להשתמש בו. באותו ערב הבאנו את המכשיר לחנות בה רכשנו אותה. אמרו לנו שינסו לתקנו, ואם לא יצליחו ישלחו אות למעבדה ויש להניח שהתיקון יארך כשבועיים..בקשתנו להחליף לנו את המכשיר מכיוון שהקלקול קרה תוך פחות מ24 שעות מאז רכשנו אותו לא נענתה.. האם בקשתנו להחליף את המכשיר שהתקלקל תוך 24 שעות מאז רכישתו אינה מוצדקת

    השב
  • 16:01, 31 בדצמבר 2013

    לא בהכרח. אם לבית העסק אין אפשרות לוודא שאכן מדובר בנזק אשר מקורו ביצרן, ולא בלקוח, הוא יכול לשלוח המוצר למעבדה. שם יכולים לתקן או להחליף בחדש (תלוי בתקלה והאם היא מכוסה במסגרת אחריות יצרן או לא).

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.