• גילי

    נשלח ע"יגילי 08:36, 12 בינואר 2014

    קניתי ריהוט הבטיחו תוך 21 יום מחכה כבר 35 יום עם יפשו לקבל פיצוי

    השב
  • 08:41, 12 בינואר 2014

    האם פנית לחברה וביררת מדוע אספקת הריהוט מתעכבת?

    תגובה
  • 08:57, 12 בינואר 2014

    כן בחנות אומרים ש למחסן יש הרבה הוזמנת סבלנות

    תגובה
  • 19:49, 12 בינואר 2014

    פנה בכתב ודרוש פיצוי בעקבות האיחור באספקה או ביטול עסקה.

    תגובה
  • 13:48, 23 בינואר 2014

    תכנית חדשה תפתור בעיות וסכסוכים כספיים -


    https://www.facebook.com/pages/%D7%94%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9F/507915195989661

    ג'יין

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.