ביטול עסקה באינטרנט: פריט לבוש בהנחה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • צליל

    נשלח ע"יצליל 20:19, 13 בינואר 2014

    שלום, האם העסק יכול לסרב לבקשה לביטול העסקה עקב פגם במוצר ואי התאמה במידה (במסגרת 48 שעות לאחר קבלת הפריט) מאחר והפריט נמכר בהנחה? תודה מראש! צליל

    השב
  • 09:53, 14 בינואר 2014

    מה זאת אומרת פגם במוצר? האם המוצר נמכר פגום או שמא הפגם נוצר לאחר שהמוצר נמסר לך?

    תגובה
  • 00:33, 22 בינואר 2014

    הגיע אליי עם פגם

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.