מכונת כביסה שקניתי לא תקינה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • חלי

    נשלח ע"יחלי 23:02, 18 בינואר 2014

    קבלנו את המכונה ביום שני השבוע. יש בעיות בכניסת המים,לא סוחטת נכון ומודיעה על הצג הודעות שגיאה מדי פעם. טכנאים של החברה הגיעו פעמיים,התיחסו בבוטות,וטענו שאלו תלונות סרק.אנחנו רוצים לבטל את הקניה,לא מתאים לנו לההפך לנודניקים כשקיבלנו מוצר פגום. מה תהליך ביטול עיסקה? קנינו דרך חברת וואלה שופס

    השב
  • 19:07, 19 בינואר 2014

    אני מבין שקנית את המכונה מאתר האינטרנט של וואלה שופס וטרם חלפו שבועיים מיום קבלת המוצר. אם זה המצב, פני בכתב לוואלה שופס ותודיעי שאת רוצה לבטל עסקה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.