חיבור לאפליקציה בחברת סלולר - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • ציון

    נשלח ע"יציון 18:22, 26 בינואר 2014

    שם תוכן הודעה: קיבלתי חשבונית מחברת סלולר לגבי קו הרשום על שמי (מכשיר הפלאפון בשימוש אימי) . להפתעתי גיליתי חיוב עבור חיבור לאפליקציה כלשהי. נאמר לי שהחיבור נעשה במוקד שירות בחדרה ( אנחנו מאזור תל אביב...) לאחר שהתעקשתי לקבל מסמך חתום על ידי או הקלטה שבה אישרתי את הצרוף לאפליקציה - נאמר לי שאין תיעוד ובעצם לאחר החיבור לאפליקציה נשלח אלי בדואר אישור על כך. (כמובן שאני לא קיבלתי דבר בדואר...) שאלתי הינה עקרונית - האם חברת סלולר יכולה לצרף אותי לאפליקציה ולחייב את חשבוני על סמך משלוח מכתב בדואר ( שכאמור לא קיבלתי...)מבלי לקבל אישור מראש ?

    השב
  • 18:29, 26 בינואר 2014

    לא. בידי חברת הסלולר צריך להיות אישור (חתימה, הקלטת שיחה וכו') לקבלת השירות בתשלום.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.