• מני

    נשלח ע"ימני 13:08, 3 בפברואר 2014

    שלום. נשבר לי מסך גלאקסי 4s , החלפתי אותו בחנות באילת במחיר 1000 שקלים המסך שהוחלף לי אינו היה תואם לפלאפון לפי דגם ולכן הפלאפון הושבת לגמרי והפסיק לעבוד שפניתי אליהם הם לא עלו על הבעיה וטענו כי אני צריך לשלם עוד 700 שקל לתיקון הסוללה לכן פניתי לחנות אחרת בבאר שבע והחלפתי תמורת 700 שקלים הוסבר לי הבעיה ,אחרי שבועיים שאני ללא מכשיר בחנות באילת נאמר לי להגיע לבדיקה של המסך ואם לא פגעתי בו אני יזוכה , לאחר בדיקה של שבועיים הם החליטו לזכות אותי אבל הם טוענים שכרגע יש מבצע על המסך ב880 שקלים ולכן לא יוחזרו לי כל הסכום המגיע לי (1000 שקלים) האם אני יכול לעשות משהו בנידון? יש לציין ששבועיים שלמים הייתי ללא סלולר ונאלצתי לסוע פעמיים מיותרות לאילת !!

    השב
  • 13:10, 3 בפברואר 2014

    האם פנית עד כה לחנות בכתב?
    אם לא, עשה זאת, תאר את השתלשלות העניינים וכן את מחדלי החנות. דרוש פיצוי (סביר) והמתן לתגובה.
    ככל שלא תקבל תגובה או שתקבל תגובה לא עניינית תצטרך לפנות לבית המשפט.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.