פגם ביצור שלא מוכנים לתקן או להחליף - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • יוסי

    נשלח ע"ייוסי 11:24, 6 במרץ 2014

    שלום. שלחתי אוזניות אלחוטיות לתיקון במסגרת אחראיות שיש בהם בעיה שהם לפעמים מאבדים את הקול לכמה שניות והצדדים הפוכים (ימין זה שמאל ולהפך) במעבדה אמרו שזה טעות דפוס והאוזניות בסדר ואין שום בעיה אבל זה לא נכון כי בתמונות של האתר של האזניות אפשר לראות שאין טעות דפוס בצדדים והם לא מוכנים לתקן מה אפשר לעשות?

    השב
  • 20:41, 6 במרץ 2014

    תפנה את החנות לכיתוב באתר ואם זה לא יעזור תפנה לבית המשפט בדרישה לבטל את העסקה או לקבל אוזניות חלופיות.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.