חברת פלאפון - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • סאן

    נשלח ע"יסאן 11:48, 13 במרץ 2014

    שלום רב, אתמול סבתא עברה בקניון עצרה אותה נציגנ של פלאפון בקניון. והציגה לה מוצר מפתה בחינם- טאבלט. סבתא צינה שלא מבינה עברית אך הנציגה התעקשה שלפה דף ריק והתחילה לכתוב מספרים לסמן עליהם איקסים ולחזור על המילה ״חינם״ יותר משש פעמים. אמרו לה שבמקום 150₪ בחודש היא תשלם 100 ותקבל מתנה בחינם, סבתא התלהבה מהרעיון של ה100₪ ושהיא מקבלת בחינם טבלט. חזרה לבית עם מכשיר הטבלט הראתה לי, ופה הבנתי שרימו אותה התקשרתי לשרות לקוחות אמרו לי שהיא חתמה על התחייבות של 36 חודשים ושום דבר לא קיבלה בחינם. נסענו היום לסניף פלאפון אמרו שאין החזר על מכיר הטאבלט ואי אפשר לבטל עסקה. השאלה מה עלינו לעשות? תיק על מרמה , עורך דין??? תודה רבה!!!

    השב
  • 08:38, 28 במאי 2014

    היי סאן,
    תוכל לתבוע ביטול העסקה בתביעות קטנות, אני בטוח שהנציג עבר על מספר רב של תקנות שיאפשרו זאת.
    אם אתה צריך עזרה, תשאיר פרטים ואחזור אליך.

    תגובה
  • 19:08, 11 באוגוסט 2014

    בתחילת מרץ השנה פנו אלי מחב' שימור לקוחות של פלאפון - ומאחר שחשבתי לעבור מפלאפון - וציינו לפני שיש את האפשרות להוזיל לי את החבילה מ-119 ש"ח ל108 ש"ח וכן אני אקבל פלאפון חינם או טבלת, כבר באותו יום הגיע אלי לעבודה, בנס ציונה, בחור בשם אוריאל שהגיע עם רכב של החברה, וציין לפני מספר פעמים שהפלאפון הוא בחינם ללא כל תשלום עתידי - מאחר ואני ספקן מטבעי שאלתי מספר פעמים והוא שוב ציין שהפלאפון הוא חינם,, אגב, לא השאיר כל מסמך, הייתי באמצע העבודה ולא שמתי לב שלא קיבלתי כל העתק, לפני כחודש בקשתי לצרף את רעייתי לשירות פלאפון כדי שתהיה לנו חבילה משותפת, ואז הסתבר לי שהמתנה איננה מתנה כלל, ושאני מחוייב על תשלום של 34.90 ש"ח 36 חודשים כלומר 1256 ש"ח, אגב המכשיר עצמו הוא די ישן בשוק ולכן מחירו לא עולה על 600 שקל, כאשר הגעתי לחברת פלאפון שרות לקוחות בפתח תקוה (אזור סגולה) אחרי המתנה של שעה וחצי הגענו לבחור בשם דניאל שהראה חוסר סבלנות וזלזול מהרגע הראשון, המשפט היחידי שהוא אמר לנו זה: "אין מה לעשות" וחייך חיוך אוילי של : זו הבעיה שליכם, ביקשנו לדבר עם המנהל במקום ואז הגיע מנהל ששמו בן, שגם הוא הפגיון חוסר סבלנות קיצונית ואמר : שאין מצב כזה שהוא ידבר איתנו בנפרד, וסילק אותי ואת אשתי - שנמצאת בחודשי הריון המתקדמים, אגב, אותו מנהל היה נראה לנו מסומם, עם עיניים אדומות וכולו מקושט בקעקועים.. פשוט סילק אותנו מהמקום, וזאת למרות שהיינו די סבלניים, עלי עוד לציין שבפעמים המעטות שהייתי שם תמיד היו צעקות ומריבות מצד אזרחים שביקשו לתבוע את החברה, והיום אני מבין למה.. ברור שאני וכל משפחתי נתנתק מפלאפון, אבל קשה לי מאוד לעבור על יחס משפיל ומזלזל שכזה וכן על הונאה - ללא כל תלונה. אודה באם אקבל ממכם תגובה איך לפעול עם תלונתי זו. יום טוב ! גלעד.

    תגובה
  • 12:25, 12 באוגוסט 2014

    כנראה חברת פלאפון מנסה בדרך של מצליח . עם ריבוי התלונות חייבים להגיש תביעה ייצוגית אני מקווה ובהקדם שאת הכפפה ירים עורך דין מנוסה אשמח להצטרף לתביעה הייצוגית

    תגובה
  • 01:25, 3 ביולי 2016

    קרה לי מקרה דומה של רמאות והונאה של חברת פלאפון, רמקול "חינם" ובפועל חיוב של 720 ש"ח.
    מה עושים? האם יש תביעה ייצוגית מול פלאפון, ואם לא, האם לא הגיע הזמן?

    תגובה
  • 12:25, 12 באוגוסט 2014

    כנראה חברת פלאפון מנסה בדרך של מצליח . עם ריבוי התלונות חייבים להגיש תביעה ייצוגית אני מקווה ובהקדם שאת הכפפה ירים עורך דין מנוסה אשמח להצטרף לתביעה הייצוגית

    תגובה
  • 16:27, 15 באוגוסט 2014

    תגובה
  • 16:31, 15 באוגוסט 2014

    חשוב שהזוג "הסובלני והנחמד" יציין כאן שמהרגע שהתיישבו בעמדה, לא יכלו להפסיק לקלל את הנציג ואת המנהל במילים כמו: "מטומטמים" "מפגרים" "צמד גנבים" "אידיוטים". גם לאישה בהריון אין כל זכות לדבר ככה לאנשים. לאחר מטר הקללות האדיר לעבר הנציג והמנהל, הוחלט לא להמשיך לשוחח עמם. דקה לפני שהתחילו בקללות, ניתן יחס מלא למקרה שלהם ואף הוסבר להם שנשלח מייל לממונים של מבצע העסקה. חבל שככה לקוחות מציירים שקרים.

    תגובה
  • 07:35, 21 באוגוסט 2014

    כל מה שכתוב נכון . הנציגים של פלאפון קבלו הנחייה חד משמעית לרמות את הלקוחות
    המלצה אישית: לעזוב את חברת פלאפון במיידי !!!!!!!!!!!!!!!

    תגובה
  • 07:35, 21 באוגוסט 2014

    למי שיש עורך דין טוב ומוכנים לתבוע בייחד אני ישמח שתיצרו איתי קשר טלפוני 0522515756

    תגובה
  • 23:33, 17 בספטמבר 2014

    למי שיש עורך דין טוב ומוכנים לתבוע בייחד אני ישמח שתיצרו איתי קשר טלפוני 0549938682

    תגובה
  • 14:19, 7 בנובמבר 2014

    תוסיפו גם אותי לתביעה. אני משלם כבר 5 חודשים על טבלט "חינם" מפלאפוןץ
    0506-220646

    תגובה
  • 10:54, 14 בנובמבר 2014

    אם יש התארגנות לתביעהייצוגיתאני מבקשת להצטרףץ.
    עוד מרומה מפלאפון שזכתה ליחס משפיל כשהתלוננה ולשקרים נוספים, והתנערות במצח נחושה.

    תגובה
  • 18:14, 19 בנובמבר 2014

    שם תוכן הודעה:עורך דין בשם אבי פריאל הופיע בתוכנית הכל כלול ואמר שהוא מוכן להוביל תביעה ייצוגית.
    אני פונה אליך אדוני העו




































    רך דין לך יותר קל לפעול בנושא אז קדימה.

    תגובה
  • 23:07, 25 במרץ 2015

    יש תביעה ייצוגית?? ברגע גיליתי שעבדו על אימי בזמן ששהיתי בחול. אם עדיין אין אני בעד להריץ מהלך. אם מישהו רוצה להצטרף שישלח הודעה 0503070684

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.