• רובי רובין

    נשלח ע"ירובי רובין 07:02, 21 במרץ 2014

    שלום רב, לפני כי חמישה שבועות רכשנו מזנון מרשת חנויות dax. אומנם המזנון הגיעה לאחר שבועיים כמו שנאמר אך הגיעה עם פגמים רבים. הם אמרו שיחליפו. אחרי שבוע הביאו את החלקים החדשים אך עוד פעם עם פגים אחרים, וכך במשך חמישה שבועות כך פעם עם דפקטים אחרים. בפעם החמישים הם אמרו לי כבר אין הדלת הזו במלאי אנו צריכים להזמין אותה לא יודעת מאיפה וצריך לחכות בערך חודש -חודשיים או אפילו יותר. אני אמרתי להם שאקפיא בינתיים את התשלום האחרון (שילמתי ב- 6 תשלומים של 1.500 ש"ח כל אחד בכ.א.). הם אמרו לי שזה לא חוקי ועם אני עוזה זאת הם מגישים תביע נגדי. ברצנו לשאול אותך מהם הזכויות שלי מול רשת חנויות במקרה כזה שלא סיפקו לי את המוצר בשלמותו וגם אחרי מספר רב של החלפות באשמתם. תודה

    השב
  • 12:29, 23 במרץ 2014

    שלום רב, במצב כזה אתה רשאי להודיע על ביטול עסקה היות והמוצר שהזמנת לא סופק לך עד כה (ולא ידוע מתי כל החלקים יסופקו בפועל). ככל שהחברה תמשיך לגבות את התשלומים, תוכל לפנות לערכאות משפטיות.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.