ביטול מנוי לאתר אינטרנט - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אלמוני

    נשלח ע"יאלמוני 16:07, 23 במרץ 2014

    רכשתי מנוי לאתר אינטרנט בעסקה מתחדשת - תשלום קבוע בכל חודש. לאחר חודשיים ביקשתי לבטל את המנוי. לפי תקנון האתר הדרך היחדה לבטל את המנוי היא להודיע להם באימייל 3 ימי עסקים לפני מועד החיוב הבא. אין באתר כל אמצעי קשר אחר (כתובת, טלפון, וכו') פרט לאימייל הנ"ל ולטופס צור קשר. הבעיה היא שהאתר לא מגיב לפניותי באימייל וגם לפניותי באמצעות טופס צור קשר. למיטב ידיעתי, הודעה באימייל על ביטול עסקה מתמשכת נכנסת לתוקף בתוך 3 ימי עסקים. כיצד אני יכול למנוע מהאתר להמשיך ולחייב את כרטיס האשראי שלי ?

    השב
  • 16:16, 5 באפריל 2014

    בהנחה שיש לך ישרכארט יש אפשרות לבטל הוראות לחיוב חשבון דרך האתר לאחר מילוי טופס ושליחתו לישרכאט וקבלת אישור אתה תוכל לבצע חסימה לאלתר לאותו בית עסק.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.