עסקת רוכלות קירבי - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • מאיה

    נשלח ע"ימאיה 14:57, 21 באפריל 2014

    אתמול בתאריך 20/4/14 היה אצלנו סוכן של קירבי לשם הדגמת שואב אבק, במשך שעה וחצי הוא הדגים לי ולאשתי את פעולת המכשיר על מגוון אביזרי הבית המחיר היה 16,500 ההדגמה הייתה טובה וגם אולצתי לכתוב להם שההדגמה הייתה טובה לכאורה כהמלצה לסוכן שאמור לקבל קידום, כשנשאלתי מה מגבלת הרכישה עניתי שהמחיר. אותו סוכן הסביר לנו שלרגל החג הם בתחרות ושצריך לבוא הסמנכ"ל של קירבי, תוך מספר דקות הוא הגיע ואמר שלרגל חג הפסח ישנו קופון דרך ישרכארט שנותן הנחה של 4500 ₪ עם פריסת תשלומים של 200 ש"ח בחודש הסמנכ"ל קירבי אמר שיתקשר לאשראי לשאול אם מגיע לי הקופון וביקש ממני את הישראכרט על מנת לבדוק, אשתי ואני היינו עסוקים עם הילדים ומבלי ששמנו לב אותו סמנכ"ל אומר לנו "מזל טוב רכשתם את המכשיר גם בהנחה של 4500 ובפריסת תשלומים נוחה של 200 ₪ בחודש היינו נורא נבוכים כי לא ציפינו לכך אבל מכיוון שהעסקה נעשתה כבר אשתי חתמה לו על קבלה שהייתה מונחת על קלסר כהה ובה כתוב שנשלם כל חודש 200 ש"ח ושעלות העסקה היא 12000 היה גם כתוב קרדיט ואשתי שאלה למה כתוב קרדיט והסוכן והסמנכ"ל אמרו שהחברה סופגת את הקרדיט ושלא נשלם קרדיט אותו סוכן גם הסביר למה הוא בעצמו לא היה עושה עסקה בקרדיט והוסיף שהוא בעצמו עשה את אותה העסקה וקנה את המכשיר, הסוכן והסמנכ"ל יצאו והסוכן לקח את המכשיר שאיתו הוא הדגים לנו לאחר מספר דקות חזר והביא איתו מכשיר אחר ואמר לנו גם שהשואב נראה אחרת ממה שהודגם אבל שזה אותו הדגם ושפשוט שלו נראה שונה כי זה מכשיר הדגמה הסוכן מיד הוציא את השואב ואת החלקים מהאריזה פתח והרכיב ומיד מבלי ששמנו לב במהירות ובזריזות הדביק מדבקות על חלקי המכשיר שאלנו אותו למה הוא שם מדבקות בכלל והוא ענה שבלי המדבקות לא נדע להשתמש בו ואז הוא הדליק את המכשיר אמרתי לו שיכבה אותו מכיוון שהרדמתי את התינוקות שלי. הסוכן נפרד לשלום ויצא עם האריזה ואנחנו התארגנו ויצאנו מהבית, כשחזרנו הביתה בערב בדקנו בגוגל ראינו שמכרו לנו דגם אחר יישן יותר ממה שהודגם וחלקים מסויימים שהוצגו בפנינו במהלך ההדגמה היו חסרים, רציתי לבדוק איך לבטל את העסקה הסתכלתי על הקבלה והבחנתי שיש מאחוריה מעין חוזה שלא ראינו ולא הראו לנו מכיוון שכשהסמנכ"ל החתים אותי הוא הניח את הדף על קלסר כהה ואותו הסכם היה כתוב מאחור. הבנתי שנפלנו קורבן, שבכוונה הביאו לנו דגם אחר מדגם המכשיר שהודגם לנו,שהאריזה נלקחה בכוונה, שחלקים שהודגמו חסרים, שהודבקו מדבקות בכוונה והבנו שרימו אותנו בתנאי העסקה ושבעצם עשו לנו עסקה בקרדיט ולא כמו שהובטח . מה לעשות?

    השב
  • 17:45, 23 באפריל 2014

    מאיה שלום רב, קרה לנו מקרה דומה אתמול בערב, אשמח שתשלחי לי את נייד שלך למייל

    תגובה
  • 09:25, 24 באפריל 2014

    מאיה שלום רב, קרה לנו מקרה דומה אתמול בערב, אשמח שתשלחי לי את נייד שלך למייל
    mrs.miris@gmail.com

    תגובה
  • 12:08, 30 באפריל 2014

    12000 ש"ח

    תגובה
  • 12:08, 30 באפריל 2014

    במחיר הזה יש עוזרת לשנתיים

    תגובה
  • 23:28, 1 ביולי 2014

    מה שם החברה שטיפלו בך?

    תגובה
  • 13:58, 1 בדצמבר 2015

    נראה שסוף סוף הם התעוררו ושיפרו את נושא השרות והצרכנות אצלהם
    http://k1914.co.il/%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%91%D7%99-%D7%A6%D7%A8%D7%9B%D7%A0%D7%95%D7%AA

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.