רכישת ספה שלא סופקה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • קרן

    נשלח ע"יקרן 17:51, 12 באפריל 2016

    שלום רב, רכשתי בתאריך 1.10.15 ספה מיריד לריהוטים שהיה בגני התערוכה. שילמתי על החשבון 2,000 ש"ח והיתרה כשהספה תגיע. ע"ג ההזמנה נרשם כי הספה תסופק תוך 90-100 ימי עבודה. עד היום הספה לא סופקה ומבירור טלפוני מעודכן נמסר לי שרק היום הוזמנה הספה וזמן אספקה יהיה 3-4 שבועות. יש לציין שב-17.3.16 שוחחתי עם נציגת החברה שגם אז מסרה לי שזמן האספקה הינו 3-4 שבועות. נכון להיום הספה בביתי הרוסה לחלוטין. מה עליי לעשות או איך לפעול?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

    עו"ד הראל לפידות,מנהל הפורום

    21:50, 12 באפריל 2016

    שלום רב

    אכן נראה שההסכם עם החברה הופר על ידה
    במצב זה תוכלי לדרוש מהחברה להשיב לך את כספך.

    אם לא תבוטל העיסקה תוכלי לבחור להגיש נגדם תביעה קטנה על הכסף ונזקים.

    תביעה קטנה אינה דורשת יצוג משפטי .
    למרות שתוכלי להעזר בעורך דין לצורך ניסוח כתב התביעה ויעוץ.

    הראל לפידות, עורך דין ונוטריון
    בנימינה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.